Tandrensning fjerner plak og tandsten

Hos Tandlæge Flemming Bruun udfører vi tandrensning til en billig pris på alle vores patienter, der blandt andet kommer fra Aalborg, Hasseris og Nørresundby.

Professionel og kvalitetsbevidst tandrensning

Har du brug for en professionel og dybdegående tandrensning, så er vi det helt rigtige valg.

Når vi udfører tandrensning, sørger vi for at fjerne plak, bakteriebelægninger, tandsten og eventuelle misfarvninger fra kaffe, rygning, te og så videre.

Selvom at du er omhyggelig med tandbørstning og tandtråd, så kan tandsten opstå alligevel, og det kan derfor være nødvendigt at få foretaget en regelmæssig tandrens.

Halvårlige og årlige tandbehandlinger

For de fleste mennesker er det kun nødvendigt at gå til tandlægen en til to gange om året.

Ved en almindelig tandundersøgelse tjekker vi dine tænder for begyndende huller, og vi undersøger eksisterende fyldninger efter utætheder.

Det kan være besværligt selv at sørge for en ordentlig tandrensning, hvor alle bakterier bliver fjernet, med almindelig tandbørstning, hvorfor en regelmæssig og professionel rensning af tænderne er vigtig. På den måde er du også på forkant med eventuelle sygdomme, huller eller smerter i tænderne.

Få vejledning omkring god tandpleje

En forebyggende tandrensning er vigtig for dine tænders levetid, og vi sørger også altid for at give en grundig vejledning og rådgivning i, hvordan du selv kan passe bedst på dine tænder.

Vi viser dig den korrekte brug af tandtråd, tandstikker og tandbørste, og vi tager altid en god snak om betydningen af forskellige mad- og drikkevarer, såfremt det ønskes.

Bestil en tid til en tandrensning hos os

Kvalitet, grundighed og personlig tandbehandling er nøgleordene i vores tandlægepraksis. Det garanterer dig en tandrensning i den højeste kvalitet.

Kontakt os allerede i dag på telefon 98 12 44 67 eller e-mail flemming@tandlaege-bruun.dk og bestil en tid til en professionel behandling eller hør om vores priser.