Studierabat ​på 15%

Der er fri ​parkering

Spar op til 25% på tandkroner

Tandpine: Har du ondt i tanden?

​Har du ondt i tanden, eller har du ved et uheld fået en flækket tand? Så står vi klar til at hjælpe dig så hurtigt som muligt. Vores tandlægeklinik er beliggende i Aalborg, og vi har fri parkering, så du ubesværet kan komme hertil fra Hasseris, Nørresundby eller andre steder fra.

Ondt i tanden kan skyldes mange forskellige ting

Tandpine er desværre meget almindeligt, og der kan være mange forskellige årsager til dine tandsmerter. Ondt i tanden kan for eksempel skyldes:

• ​​Tandbyld
  • ​Hul i tanden
  • ​Paradentose
  • ​En flækket tand
  • ​​Tandrodsbetændelse
  • ​Tandkødsbetændelse
  • Frembrud af visdomstænder

Hvad hjælper mod tandpine?

Tandpine forsvinder som regel ikke af sig selv, og det er derfor vigtigt, at du sørger for at bestille en tid hos os for at få undersøgt dine tænder. Vi sørger så vidt muligt for at tilbyde dig akut hjælp, men der kan godt forekomme lidt ventetid, og her kan smertestillende medicin have en effekt.

​Ved du, hvorfor du har ondt i tanden, hvis du for eksempel har fået en flækket tand, sørger vi naturligvis for at reparere tanden, og ellers undersøger vi alle dine tænder for at finde ud af, hvor din smerte i tand kan komme fra, så vi kan give dig den rette behandling.

Flækket tand, hvad gør man?

Har du fået en flækket tand, er det vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, så der ikke opstår yderligere skade på tanden. En flækket tand kan være årsag til smerter i tand og kæbe, og det gælder derfor om at få hurtig hjælp.

Kontakt os og få hurtig hjælp mod dine smerter

Har du tandpine eller fået en flækket tand, står vi klar til at hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Vi anbefaler, at du kontakter os telefonisk på 98 12 44 67​, da dette går hurtigere end ved at skrive til os. Har du nogle spørgsmål til os, som ikke er akutte, kan du også skrive til vores e-mail ​flemming@tandlaege-bruun.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt