Paradentosebehandling: Dybderensning af tænderne

Paradentose er en meget udbredt tandsygdom, som rammer mange danskere, og som kan blive en lang og omkostningstung affære, hvis de ikke får en paradentosebehandling. Derfor er det vigtigt, at paradentose bliver opdaget og behandlet hurtigst muligt.

Hvad er paradentose?

Paradentose er en betændelse i tandkødet, der lidt efter lidt nedbryder knoglen omkring de enkelte tænder, hvorfor de første tegn på sygdommen ofte er løse tænder.

Sygdommen kan ligeledes bringe både blødende tandkød, dårlig ånde og mange smerter med sig, og i værste tilfælde må tænderne fjernes.

Hos Tandlæge Flemming Bruun i Aalborg har vi stor erfaring og ekspertise med paradentosebehandling, og vi tager imod alle patienter fra blandt andet Nørresundby, Hasseris og omegn. Vi ved, hvilke tegn vi skal kigge efter, og vi kan stå for en kvalitetsbevidst og professionel behandling.

Stop paradentosen med en paradentosebehandling

Når vi opdager paradentose i tide, kan det oftest stoppes med grundige og hyppige dybderensninger, hvor vi renser tænderne for plak og tandsten både over og under kødet.

Derefter er det vigtigt, at tænderne holdes helt rene hver dag, hvorfor vi altid giver vores patienter grundige anvisninger i, hvordan en optimal mundhygiejne holdes ved lige.

Kontakt os og bestil en tid til en undersøgelse

Har du mistanke om paradentose, eller mærker du løse tænder i munden, så kontakt os hurtigst muligt på telefon 98 12 44 67 og få en tid på vores klinik.

Du kan også skrive til e-mail flemming@tandlaege-bruun.dk. Vi står altid klar med den rette vejledning og en professionel behandling af paradentose til en billig pris.